✔️ Nabízíme dopravu ZDARMA při nákupu nad 800 Kč pro Zásilkovnu!
✔️ Osobní odběr nabízíme v prodejně Praha 7 nebo ve skladu v H. Počernicích.
✔️ PPL doručuje z 99% následující den. Pokud na doručení spěcháte volte PPL!

Výměna / vrácení zboží - jak postupovat

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtěgarance-vraceni-penez

Nejste se zbožím spokojeni? Není zboží takové, jak jste si ho představovali? To ale vůbec není problém. Jednoduše nám zboží zašlete zpátky a my vám vrátíme peníze.

Internetový obchod www.PartyKostym.cz poskytuje spotřebiteli dle §53 odst. 7 Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.

Zboží které není možné z hygienických a zákonných důvodů navrátit: spodní prádlo, plavky, make up, barvy na obličej, paruky, umělé zuby, umělé řasy, punčocháče a barevné nedioptrické kontaktní čočky

Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno IČ.

Chceme Vás informovat, že pokud vrácené kostýmy jeví jakékoliv známky používání (jsou lehce zašpiněny např rukávy, límec nebo nohavice atp) nebo je kostým cítít od parfému, potu atp tak poplatek za čištění kostýmu je od 200 Kč a více dle rozsahu znečištění.

Jak mám postupovat?

  1. a) Vyplňte formulář viz zde, na kterém bude vaše jméno, tel.číslo, číslo objednávky, číslo účtu na který chcete vrátit peníze a informace, že odstupujete od smlouvy.
  2. b) Zboží zašlete v původním obalu a stavu, spolu s vyplněným formulářem, na adresu našeho skladu:
    PartyKostym.cz, Mezi úvozy 2000/3, Praha 20, 193 00
  3. c) Po přijetí zboží a po jeho kontrole zašleme peníze na váš účet ! (Na vrácení peněz máme 14 dnů, ale snažíme se vše řešit co nejrychleji) Složenkou peníze nevracíme!!!

    TIP: Využijte zvýhodněné možnosti zaslání zboží zpět na náš sklad prostřednictvím Zásilkovny za 69,- (oproti jiným dopravcům tak výrazně ušetříte). Pro využití této možnosti nás prosím kontaktujte na emailu obchod@partykostym.cz
Výše vrácené částky
  • - Dostanete nazpět 100% z ceny zboží, kterou jste zaplatili.
  • - V případě výše uvedeného způsobu odstoupení od smlouvy, jsou kupujícímu započítány náklady spojené s přijetím vráceného zboží.
Podmínky pro odstoupení od smlouvy
  • - Pokud si objednáte více zboží, není nutné, abyste vraceli celou objednávku. Klidně můžete vrátit jen to zboží, se kterým nejste spokojeni.
  • - Pokud jsme zboží ještě neexpedovali, je možné od smlouvy odstoupit emailem.
  • - Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno, porušeno, nebo je viditelně opotřebené.
  • - Zboží, na které chcete uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy, neposílejte na dobírku. Zásilky na dobírku nemůžeme převzít.

    Naše doporučení:

    Zboží si můžete vyzkouše, ale nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být vyzkoušeno, ale je třeba myslet na náklady, které budeme mít s uvedením zboží do původního stavu a tyto náklady vám budeme muset zohlednit odeštením z hodnoty zboží.

    Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

  • Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

    Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto máme právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

  • Dodržení 14denní lhůty

    Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

    Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

 

Výměna zboží

Nevyhovuje Vám např. velikost objednaného kostýmu? Níže naleznete informace jak postupovat.

Jak mám postupovat?
  1. a) Nevyhovující zboží nám zašlete zpět (informace jak postupovat naleznete v článku výše) a my Vám za něj navrátíme peníze.
  2. b) Na požadované zboží ve vhodné velikosti/barvě atp si vytvořte novou objednávku v našem eshopu a zvolte preferovanou formu dopravy. Pokud na dodání balíku spěcháte zvolte formu dopravy PPL a formu platby na dobírku (balík tak bude expedován bez nutnosti čekat na přijetí platby a tím se celý proces výrazně urychlí)